Aktiviteter

I Aarhus Roklub tilbyder vi et væld af muligheder inden for alt fra motionsroning til kaproning.

Vores aktiviteter er tilpasset mange forskellige målgrupper fra pensionister, som roer en kort tur til en stor gruppe af seniorer, som giver den gas på bugten til ungdomsroere, som træner til den næste regatta. Nærmere betegnet får du følgende muligheder hos os:

Roning på Aarhus Bugten og Brabrand Sø

Aarhus Roklub består af to afdelinger.

Klubben på Lystbådehavnen i Aarhus, hvor vi tilbyder roning i inrigger-både, hvor du ror med én åre og roning i coastal både, hvor du ror med to årer. Fælles for bådene er, at de er yderst sødygtige og glider fint gennem vandet ude på Aarhus Bugten.

Aarhus Rostadion tilbyder roning i klubbens outriggermateriel. Dette er både, som er bedst egnet til benyttelse i relativt beskyttet rofarvand, men som samtidig er ideelle til fart og kaproninger, hvis man har lyst til det.

01.04.18-ni