Aarhus svømmere træner i Aarhus Roklub

17. august 2016 23:00 , af Niels Iversen

Svømmere fra Aarhus Swimm (sammenslutning af flere svømmeklubber i Aarhus - elitesamarbejde i aarhusiansk svømning ) har lavet aftale med Aarhus Roklub om træning i roergometer...

Svømmerne fra Aarhus Swimm vil fra tirsdag den 23. august og indtil efterårsferien (uge 42) henlægge en del af deres træning til ergometerplatformen i Aarhus Roklub, Søsporten - Lystbådehavnen.
Svømmerne træner i ergometrene tirsdage fra ca. 16:00 til ca. 17:30, og svømmerne vil benytte alle roergometre på platformen.

Ergometertræningen for svømmerne gennemføres, da Aarhus Svømmestadion først åbner 1. november 2016 grundet renovering.
Aftalen er kommet i stand via et godt og positivt samarbejde med Morten Lindholm, Formand IF Lyseng, (også roer i Aarhus Roklub) og Aarhus Roklub.

Aarhus Roklub siger velkommen til svømmerne fra Aarhus Swimm - og rigtig god træning!

17.8.16-ni