AR- svømme/veste og åreprøver i oktober måned 2016

4. oktober 2016 11:33 , af Niels Iversen

Ingerslev Svømmestadion er under renovering, og det er ikke muligt at benytte svømmehallen før hen i november.

Der er i stedet arrangeret mulighed for at aflægge AR- svømme/veste  og åreprøve andetsteds 3 gange i oktober måned, bla. med henblik på at kunne søge/erhverve vinterroret, med virkning fra standerstrygningen, sidst i oktober måned.
Så ved du, at du vil søge vinterroret for vinteren 2016/2017 - med forventet vinterroret fra standerstrygning 29. oktober, SKAL du aflægge klub-svømme/veste og åreprøven een af følgende dage i oktober måned:

Mandag 3. oktober kl. 21:00
Onsdag 12. oktober kl. 21:00
Onsdag 26. oktober kl. 21:00

Svømmeprøverne foregår i Gellerupbadet, Dortesvej 43, 8220 Brabrand. Indkørsel via Gudrunsvej og Bentesvej til svømmehallen.

Da vi har svømmehallen for os selv - og der ikke er personale i hallen/v hoveddøren, SKAL du møde op ved hallens hoveddør fra kl. 20:50 til senest kl. 21:00, hvor vi sikrer at alle deltagere kommer ind.
Efter kl. 21:00 er det ikke muligt at komme ind i hallen.

Tilmelding på rokort / aktiviteter.

Bestyrelsen behandler kun ansøgninger om vinterroret for den kommende vinter, når der er aflagt AR- svømme/veste og åreprøve...
Ønsker du at søge vinterroret, skal du blot sende en mail med ansøgning til bestyrelsen@aarhusroklub.dk  - bestyrelsen vil løbende i oktober måned administrativt behandle ansøgninger.

Vi fortsætter som vanligt på Ingerslev Svømmestadion, når svømmehallen åbner igen, hvor vi forventer tilbud om svømning een gang om ugen og mulighed for aflæggelse af AR-svømme/veste og åreprøve.
Mere om dette senere!

På vegne af bestyrelsen