AR-Info fra bestyrelsen i Aarhus Roklub

22. maj 2016 19:41 , af Niels Iversen

Ændring i bestyrelsen og indkaldelse til medlemsmøde, fortrinsvis for medlemmerne ved AR Rostadion.

Ændring i bestyrelsen

Anders Thor har valgt at stoppe som Aktivitetschef for Brabrand. Anders har i stedet påtaget sig opgaven som ungdomsleder, idet der er et stort behov for at få sat flere kræfter bag arbejdet med Aarhus Roklubs ungdom.

Der er endnu ikke fundet en ny Aktivitetschef for Brabrand. Bestyrelsen finder det rigtigst, at medlemmerne på Brabrand finder en ny repræsentant, til at repræsentere outriggerroningen i bestyrelsen.

Hvis I har spørgsmål eller fremover vil i kontakt med ungdomsleder Anders Thor – kan han træffes på denne mail: ungdomsleder(a)aarhusroklub.dk eller på sms 3171 1476, så skriver eller ringer Anders tilbage hurtigst muligt.

Med rohilsen

Indkaldelse til medlemsmøde fortrinsvis for medlemmerne på Rostadion

Der indkaldes hermed til medlemsmøde på Rostadion torsdag den 2. juni kl. 20.30.

Dagsorden

1. Orientering om Anders nye funktion som ungdomsleder, og den ledige bestyrelsespost, som aktivitetschef Brabrand.
  2. Orientering om materiellet.
  3. Klubbens information på rokort.dk og Aarhusroklub.dk
  4. Evt.

Jeg ser frem til et godt møde.

Med rohilsen

Hother Hennings

Aarhus Roklub

Nyheder og informationer om rosport:
www.roning.dk  www.roinfo.dk   www.rokort.dk     www.facebook.com/groups/23215897652/  www.worldrowing.com/ www.aarhusroklub.dk

22.05.16-ni