AR svømmetilbud og svømme/veste & åreprøve 2017-2018

10. oktober 2017 20:58 , af Niels Iversen

Tiden nærmer sig for roklubbens tilbud om svømmetræning og aflæggelse AR svømme/veste & åreprøve.

Roklubbens faste tilbud om svømning ved Aarhus Svømmestadion starter nu på fredag 13.10.17 kl. 20:00-21:30
Der tilbydes samtidg på fredag aflæggelse af roklubbens ordinære svømme/veste & åreprøve.
Ønsker du at aflægge svømme/veste & åreprøve nu på fredag, skal du tilmelde dig på Rokort.dk / Aktiviteter.

Der er IKKE tilbud om svømmetræning i uge 42 (skolernes efterårsferie) - fredag den 20.10.2017.

Fra og med uge 43 - fredag den 27.10.17 kører igen tilbud om svømmetræning hver fredag, resten af vinteren kl. 20:00-21:30, - så hermed også mulighed for aflæggelse af svømme/veste & åreprøve fredag den 27.10.17.
Der følger snarest opslag på Rokort.dk / Aktiviteter, hvor der er mulighed for at tilmelde sig prøven den 27.10.17

Der kan opstå aflysninger af svømmetilbud om fredagen, hvis svømmehallen benyttes til andet formål, eller fredagen falder på en helligdag, eller i en skoleferieperiode.
Hold venligst øje med evt. aflysninger af svømmetilbud på aarhusroklub.dk - Facebook Aarhus Roklub eller Rokort.dk

AR svømme/veste & åreprøve ligger som udgangspunktt altid på den sidste fredag i måneden, i løbet af vintersæsonen.
- men der kan tilbydes ekstraordinære prøver i løbet af vinteren, f.eks nu på fredag 13.10.17 !

Der tilbydes ligeledes fra og med uge 43 - mandag den 30.10.17 og resten af vinteren, svømmetilbud om mandagen kl. 10:00-11:00 ved Aarhus Svømmestadion (ikke aflæggelse af svømme/veste & åreprøve).
Der kan opstå aflysninger af svømmetilbud om mandagen, hvis svømmehallen benyttes til andet formål, eller mandagen falder på en helligdag, eller i en skoleferieperiode.

For at kunne søge om vinterroret, skal du have aflagt roklubbens svømme/veste & åreprøve.
Så ønsker du at søge om vinterroret, for om muligt at få adgang til roning på vandet efter standerstrygning 2017 - og få behandlet denne ansøgning ved næste ordinære bestyrelsesmøde den 6. november 2017, skal du aflægge prøven, enten nu kommende fredag den 13.10.17 eller senest fredag den 27.10.17.

Ansøgninger om vinterroret sendes til bestyrelsen(a)aarhusroklub.dk - og ansøgningerne bliver behandlet løbende ved hvert bestyrelsesmøde.
Ansøgere får direkte besked om resultater af bestyrelsens behandling af ansøgnignen.

10.10.17-ni