Danish Open Coastal 2017 i Horsens

19. august 2017 08:01 , af Niels Iversen

Se informationer fra DFfR  Regattahæftet:https://tilmeld.roning.dk/?regatta=doc2017&show=anden

Mandskabsledermøde
:
Mandskabsledermøde afholdes på dagen - lørdag 02.09.17 - kl. 09:00, inden 1. start kl. 10:30 På grund af stævnets særlige karakter, de særlige baneforhold osv. vil roere fra klubber, der ikke er repræsenteret ved mødet, blive nægtet start. Styrmændene i coastal 4X+ har mødepligt til mødet.

Adresse: Horsens Roklub, Langelinie 20, 8700 Horsens

Løbsliste:
Se hele løbslisten
- hvor der kan tilmeldes hold: https://tilmeld.roning.dk/?regatta=doc2017&show=loebsliste

Bente S, Lene F H, Helle D K og Charlotte L L/cox Svend fra KR, ved Port of Copenhagen august 2017

Specielt for Aarhus-roere:

Denne regatta er helt oplagt for AR-coastal roere at deltage i.
Det er Open Coastal DM – det vil sige at alle ro niveauer stiller op, og alle har chancen og muligheden for at deltage og kæmpe for placeringer.
Derfor en stor opfordring til AR-roere om at deltage i regattaen i Horsens.

Der kræves ikke langtursstyrmand i båden ved denne type regatta.
Bådens ansvarshavende styrmand skal blot være godkendt AR-lokalstyrmand, og have alm. styrmandserfaring.

Jeg satser og arbejder på at kunne deltage både som AR aktiv og som mandskabsleder ved coastalregattaen i Horsens
(skal lige have afsat en anden ro opgave på Sjælland!)

Jeg satser og arbejder på at Aarhus Roklub min. stiller op med to mandskaber til følgende:
Løb 113 6000m W4x+ coastal Kvinder åben C4x+ og Løb 114 6000m M4x+ coastal Mænd åben C4x+
Ligeledes er vi sikker på at Lars Tonsgaard stiller op i Løb 105 6000m M1x coastal Mænd åben C1X,
men der er da plads til flere AR-roere - så kom nu frem og vær med!

Jeg sikrer bådtransport af AR-både til og fra Horsens.
Opgaven lastning og lodsning af både i den forbindelse bliver opslået på Rokort.dk/Aktiviteter.

Persontransport til og fra Horsens skal den enkelte roer selv sørge for - men opfordring til aftale om ”samkørsel”.

Aarhus Roklub betaler startgebyr. Øvrige udgifter f.eks. person- og bådtransport deles ligeligt mellem AR-deltagere.

Deltagelse i denne regatta klares på én dag - det er til at overkomme, og der garanteres en festlig dag i Horsens.

Tilmelding på Rokort.dk/Aktiviteter.
Ved roer tilmelding meddeles hold (navne på mandskab), der ønskes tilmeldt, ligesom det skal oplyses hvilket løb der ønskes tilmeldt i - ellers kontakt Niels.

Tilmelding senest tirsdag 22. august kl. 20:00

Yderligere informationer –