KANINGRILL

22. maj 2016 21:33 , af Niels Iversen

Årets første sommerfest 2016 - for nye og gamle roere - hvor vi hygger med fællesspisning, god musik, fest og farver, og vilde kaniner der danser på bordene!

Aarhus Roklub, Søsporten
04. juni 2016

Vi starter kl. 18 med en velkomstdrink, derefter grilles der, og vi spiser ca. kl 19.
Baren sælger som sædvanlig øl, vand, vin og drinks til meget favorable priser.

Der vil før, under og efter festen være forskellige arbejdsopgaver som vi skal have udført, og alle deltagere bedes i kommentarfeltet byde ind på mindst tre opgaver:
- Indkøb af mad (torsdag eller fredag)
- Lave salat og tilbehør. Forberede mad til grillning, udstyr til grillning og fade til grillet mad. Dække borde. Rengøre og starte grill. ( Skal udføres før kl 18 ).
- Grille.
- Afrydning og opvask.
- Barvagter.
- Oprydning/rengøring ( søndag kl 11 )

Opgaverne fordeles på rimelig vis efter tilmeldingsfrist, - 31.05.2016

Prisen for arrangementet vil være sølle 120 kr, som inkluderer velkomstdrink, mad og en uforglemmelig aften.
Tilmelding er bindende efter sidste tilmeldingsfrist!

Tilmelding skal ske på Rokort.dk / aktiviteter

Ønsker man ikke at deltage i spisningen, skal man ikke tilmelde sig, men blot dukke op efter kl 21.

Festlig hilsen
Festudvalget

Nyheder og informationer om rosport:
www.roning.dk  www.roinfo.dk   www.rokort.dk     www.facebook.com/groups/23215897652/  www.worldrowing.com/ www.aarhusroklub.dk

22.05.16-ni