Materielområdet AR Søsporten søger båd/hold ansvarlige til bådene 2in Følle og C2x Ryes Flak.

18. oktober 2017 10:19 , af Niels Iversen

Opgave som båd/holdansvarlig rummer generelt:
Være tovholder og primær ansvarshavende for dels vintervedligehold på bådene, dels følge båden i dens funktion i klubben.
Samarbejde med materialeforvalter for vedligehold og funktion af båden.

Forudsætninger for løsning af opgaven:
I samarbejde med materialeforvalter at gennemgå værksted og båd for snak om, hvad er ligger i opgaven.
Teknisk vejledning og support fra materialeforvalter, evt. udføre opgaver i praksis i samarbejde med materialeforvalteren.

Vintervedligehold:
Materialeforvalteren fastlægger hvilket arbejde der skal foretages på båden - skriftlig bådjournal (arbejdsopgaver) udfærdiges.
Evt. gennemgang af båden sammen med materialeforvalteren.
Den båd/holdansvarlige planlægger, hvornår arbejdet skal gennemføres (kalenderplanlægning) på baggrund af arbejdsbeskrivelsen. Kalenderplanlægning meddeles materialeforvalteren.
Den båd/holdansvarlige kan selv danne et "fast" arbejdshold - eller lade opgaven opslå på www.aarhusroklub.dk  - Facebook og Rokort.dk/aktiviteter, og medlemmerne "søger" selv ind på de konkrete opslåede arbejdsdage/tider.
Dannelse af arbejdshold via Rokort.dk/aktiviteter koordineres overordnet af materialeforvalteren - og ved "deadline" tilmelding, er det den båd/holdansvarlige som herefter er ansvarlig for koordinering og kommunikation med medlemmerne/holdet omkring båden/opgaverne.
Inden båden kan benyttes næste forår/evt. til vinterroning samme vinter, skal båden gennemgås/tjekkes af den båd/holdansvarlige og materialeforvalteren i fællesskab.

Alm. drift i rosæsonen.
Den båd/holdansvarlige følger bådens drift, og ved større skader og repr. sker dette i samarbejde med materialeforvalteren (værft - værksted osv?)
Den båd/holdansvarlige skal have "det kolde overblik" over bådens drift og funktion!

Afklarende spørgsmål - yderligere information eller tilmelding som båd/holdansvarlig,
ring gerne 2982 8120 (privat) 2887 0106 (arbejde) eller mail til n.c.iversen@stofanet.dk

Aktuel oversigt over:
BÅD/HOLD ANSVARLIGE - AR Materiel Søsporten

SKØDSHOVED  Torben Mikkelsen
EIGIL  Hother Hennings
FØLLE  Ansvarshavende søges!
NORSMINDE  Kontakt fast hold, Morten Richter
HAVSKUM  Kontakt fast hold, Jørgen Aaes
BLACK  Kontakt fast hold, Jørgen Aaes
AROS II  Kontakt fast hold, Jørgen Aaes
ÅRER  Kontakt fast holdLis Stenfeldt
AARHUS BUGT coastal 2X
Christina Asmussen
RYES FLAK coastal 2X  Ansvarshavende søges!
KORALDYBET coastal 4X+  Niels Iversen
KALØ
Kontakt fast holdJørgen Pedersen
VENNERNE
Kontakt fast hold, Peder Rasmussen
CITY VEST  Ann Mølgaard og Helle B Olsen
KNOLD Coastal 1X  Flemming Niebuhr.
TOT Coastal 1X  Flemming Niebuhr.
TRAILERE / BÅDVOGNE  Niels Iversen
BRO/RAMPE  Flemming Niebuhr