Officiel meddelelse om adgangsforbud til bådhallen v Aarhus Roklub - Lystbådehavnen

14. marts 2017 22:33 , af Niels Iversen
Mail fra Hother Hennings (formand for Brugerrådet v Søsporten) til Brugerrådet v Søsporten
- udlægges hermed til info for Aarhus Roklubs medlemmer (14.3.2017):

Kære venner.

Ejvind Nielsen (ni: Havnefoged) har efter samråd med Morten Toftegaard Hansen (ni: Kommunens ansvarshavende på projektet Søsporten) besluttet, at lukke bådhallen ugen ud, pga. sammenstyrtningsfare.

Når entreprenøreren er færdig med at ramme spuns i, bliver der taget stiling om adgangen til bådhallen igen.

Det betyder at vi ikke må færdes i bådhallen, og at rospinning mv. derfor ikke kan afvikles.
Det er aftalt at dykkerne gerne må gå ind i deres rum, af den korteste vej, ad lakgangen.

Aarhus Roklub har fået lov til at flytte bådene over i den østlige side af bådhallen, efter arbejdstid (ni: tirsdag aften), hvor der ikke bankes spuns i.

Jeg har lovet at vi skilter, så vores medlemmer ikke færdes i bådhallen.

Jeg holder jer fortløbende orienteret.

Mange hilsener
Hother

Det er oplyst, at ingenørfirmaet arbejder med at banke spuns indtil fredag i denne uge,
- og de ansvarshavnede for bygningen Søsporten besigtiger efter sigende bygningen, mandag i næste uge.

Sker der ændringer i nuværende forhold omkring adgang til og ophold i bådehallen på Lystbådehavnen, sker information
hurtigst muligt via FaceBook Aarhus Roklub, Rokort.dk og her på hjemmesiden.
14.3.17-ni