Parkering ved Søsporten

11. juni 2017 16:44 , af Kasserer, Aarhus Roklub

Der vil fra og med tirdag den 6.6. blive påbegyndt håndhævenlse af restrektionerne på parkeringspladserne på lystbådehavnen. Som udgangspunkt gælder der MAX 3 TIMER på hele lystbådehavnen.

Det er muligt for medlemmerne af foreningerne på haven, at få en parkeringstilladelse, som giver ret til ubegrænset parkering på nogle afgrænsede P arenaler. Søsportens brugere kan bruge P pladserne foran garagerne, på Kystpromenaden 4 (ovre vej kajakroernes bådhalller) og ikke andre steder. P tilladelserne må KUN bruges i forbindelse med aktiviter i de foreninger hvor man er medlem og IKKE som parkering til andre formål, feks et besøg hos Vindanmark. Parkere du andre steder eller uden P tilladelse skal du huske at stille din P skive.

Hvis du er interesseret i en P tilladelse så meld dig venligst på listen på Rokort.dk,

P tilladelserne udleveres af følgende personer, Anette Fredy, Fritze, Lars Tonsgaard og Flemming Niebuhr, når de alligevel er i klubben.

Denne meddelese vil løbende blive opdateret efterhånden som vi får mere at vide.

Se brevet fra kommunen i vedhæftede fil.

På bestyrelsens vejene

Flemming Niebuhr