Spørgeskema...

8. marts 2017 15:12 , af Niels Iversen

Aarhus Roklub har fået denne henvendelse fra en studerende på arkitektskolen,
som spørger om ikke du vil være venlig at bruge 5 minutter på at besvare nedennævnte spørgeskema.

Til medlemmer af foreninger med vandsport i Aarhus

Jeg er en studerende fra Arkitektskolen i Aarhus, som er ved at lave mit afsluttende projekt, hvor jeg har valgt at arbejde med vandet i Aarhus.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om, hvem der bruger vandet til sportslige aktiviteter og hvordan,
så derfor har jeg lavet et spørgeskema, som jeg håber, I vil besvare.

Jeg vil bruge jeres svar til at identificere potentialer for udvikling af områderne langs vandet i Aarhus, så I må meget gerne tænke stort og tillade jer at drømme, når I besvarer.

Her er et link til spørgeskemaet (kopier det over i din browser): https://www.onlineundersoegelse.dk/s/d6d2e8f

Det tager ca. 5 min. at udfylde, så jeg håber, I vil tage jer tid til det - det vil være en stor hjælp!

Jeg ser frem til at læse jeres besvarelser - på forhånd tak.

Jannicke Christensen
Arkitektskolen Aarhus