Ungdomsroning (Ungdom/junior 10-18 år, og Senior B+ 19-25 år)

Folder Ungdomsroning

Tider og ansvarlig vil fremgå af aktivitetsplanen

Et tilbud til alle piger og drenge fra 10-18 år (junior) og 19-25 år (senior B+).

Ungdomsafdelingen lægger vægt på det sportslige, men vi skal samtidig have det sjovt.

I vintersæsonen foregår det indendørs i et "ergometer" (romaskine), og vi laver stabilitetstræning og boldspil.

Udenfor i sommersæsonen (påske <-> efterårsferie). Her er vi primært (hvis vejret tillader det) på vandet, så husk altid at medbringe tøj til vejret, og et ekstra sæt tøj (hvis nu båden ikke vil som du vil)

Hele året er der fyldt med regattaer, som vi deltager i. Konkurrence er en vigtig del af roning, også som ungdom (eller URO'er) er det en del af klubben.

Vi deltager typisk i 2-3 inddørs stævner og 3-4 udendørs stævner, hvor det forventes at du deltager.

Ungdomsmedlemmer vil altid være under opsyn af en voksen, imens de opholder sig i klubben.

Der er tilknyttet et antal voksne og unge trænere/ledere. Trænerne/lederne har ansvaret for afvikling af de enkelte aktiviteter.

Nye medlemmer:
Nye medlemmer kan kontakte ungdomsleder(a)aarhusroklub.dk