Aarhus Roklub har modtaget en invitation..

13. januar 2018 21:48 , af Niels Iversen

- til deltagelse som medværter ved åbningen af Europæiske Frivillighovedstad 2018 i Ridehuset, søndag den 21. januar 2018 kl. 14 - 17.

Bestyrelsen har drøftet og behandlet denne henvendelse, og har besluttet, at lægge invitationen ud til medlemmerne, og i så fald der er medlemmer, der ønsker at lægge tid og kræfter i denne opgave, skal rettes henvendelse til Niels (2982 8120 / n.c.iversen@stofanet.dk), som så vil sikre tilmelding, opslag osv. i samarbejde med de interesserede medlemmer.

Åbning af Frivillighovedstaden – Invitation.

Kære Aarhus Roklub

Frivillighovedstaden åbner som I måske ved i Ridehuset d. 21/1.
I den forbindelse inviteres frivillige foreninger, netværk og andre fællesskaber med på dagen i håb om at de vil påtage sig en rolle som medværter.
Måske er det noget for jer?

I perioden op til åbningen vil arrangørerne annoncere med, at man kan møde foreningen på dagen, og arrangørerne opfordrer til, at AR anvender den lille kommunikationspakke AR får tilsendt, til at skabe opmærksomhed på, hvad man kan opleve ifm. åbningen af Frivillighovedstad 2018.

Interesserede AR medlemmer bedes kontakte Niels I - her også for yderligere information, konkret tilmelding osv…

Aarhus Kommune, Kultur og Borgerservice, Rådmandssekretariatet
Rådhuset, DK- 8100 Aarhus C