ÅVM - Århus Venskabsmatch 2017

23. august 2017 09:36 , af Niels Iversen

Aarhus Studenter Roklub (ASR) arrangerer igen i år den lokale klubkaproning - en hyggelig og hård dyst mellem de lokale Aarhus roklubber, på ca. 12 km.

Århus Venskabs Match (ÅVM) vil i år finde sted torsdag d. 31. august, kl. 17:00 – ca. 21:00

Der roes fra Træskibshavnen og nordpå med en eller flere vendepunkter, og tidtagning som korrigeres for besætningens køn/alder/kanindeltagere samt bådtype, 2''er hhv. 4'er; og coastal kan deltage.

Det er altså bestemt intet krav, at man har flere sæsoners erfaring: Alle unge, ældre, kaniner, hurtige, langsomme osv. er velkomne.

Vi tilmelder samlet, så hvis du har lyst til at deltage, skal du bare tilmelde dig på rokort senest d. 24/8. kl. 18:00

Tilmeld som samlet hold - skrives under bemærkninger (navne besætning).

Ønske om båd skrives ligeledes under bemærkninger.

OBS.
Efter tilmeldingsfristen fordeles både og de reserveres I rokort. Reserver derfor IKKE selv båd i "Reservationer" på Rokort.dk

Der vil være et startgebyr på 50 kr. pr båd, - dette betales af klubben.

Program:
Kl. 17.15 Styrmandsmøde I ASR
Kl. ca. 17:45 Starter første båd - og de efterfølgende med 2 min. interval
Kl. 20.00 Præmieoverrækkelse

ASR byder på forfriskninger efter løbet.

Yderligere informationer eller andet vedr. AR-deltagelse i ÅWM - Kontakt Niels I

Ansvarlig for aktiviteten: Roudvalg AR-Lystbådehavnen.

23.08.17-ni