AR projekt Coastal 4x+ til Danish Open Coastal 2017 i Horsens - lørdag 02.09.2017

21. august 2017 09:50 , af Niels Iversen

Vi forsøger under "Bruttogruppe for AR coastalroere" at samle mandskab - gerne til et par AR C4x+ hold, der vil og kan deltage i arrangementet i Horsens.

Det drejer sig om 6 km ræs på en bane lagt ud i Horsens Fjord, lørdag 02.09.17

1. prioritet for holddannelse:
C4x+ kvinder, søger aktuelt 2 AR-roere (kvinder) til et hold, styrmands-opgaven kikker vi på efterfølgende. Charlotte og Bente er fit for fight - er med på holdet!

2. prioritet for holddannelse:
C4x+ mænd, søger aktuelt 4 roere, måske kun 3, idet jeg er ved at få frigjort mig af en ro opgave på Sjælland, og lykkedes dette er jeg med på en rotur! - Styrmands-opgaven kikker vi på efterfølgende.

Alternativ - evt. dannelse af C2x hold, hvis der er basis for dettte.

Lykkedes det at samle et/to - flere hold målrettet deltagelse i Horsens, vil de kommende strukturerede træninger i uge 34 og 35 blive prioriteret således at "faste" hold får 1. prioritet ved holddannelse v træning.

Klubben betaler startgebyr, øvrige udgifter for bådtransport og persontransport fordeles ligeligt mellem deltagerne.
Forplejning i løbet af dagen for egen regning !

Der er tilmeldingsfrist i Horsens NU på onsdag - så jeg skal høre fra interesserede AR roere, der vil være med i regattaprojektet (DOCR 2017) - senest tirsdag 22.08. aften kl. 20:00

Interesserede AR-roere bedes tilmelde projektet på Rokort.dk/Aktiviteter.

Yderligere oplysninger om regattaen på www.aarhusroklub.dk og rokort.dk/Aktiviteter - eller kontakt mig!

Niels I

21.08.17-ni