Fri adgang til og i bådhallen AR-Lystbådehavnen.

10. april 2017 13:42 , af Niels Iversen

Efterhånden som vi i klubben har flere både parkeret i bådvogne i gangarealerne i bådhallen, er det yderst vigtig af hensyn til alles frie adgang til og færdsel i bådhallen, at bådene hensættes/parkeres bedst muligt…

Da specielt medlemmer af dykkerklubben som oftest slæber tunge genstande frem og tilbage, f.eks. iltflasker,
skal der sikres frie gangarealer, for at undgå ”arbejdsulykker”, og unødige forhindringer ved færdsel i bådhallen.

Gangarealet fra port/gang 3, langs gavlen af ergometerplatformen, til døren i væg ind mod dykkernes bådhal, skal altid være fri for forhindringer.

Yderligere skal sikres, at gangarealet fra port 3 ind i bådhallen altid er fri til passage - både der parkeres i gangarealet /port 3, skal altid sættes helt ud til siderne - så der opstår frit gang areal i midten af gangen.

I øvrigt;
Båden Aarhus Fælles Coastal 4x+

Båden blev for et par år siden købt som fælles båd til alle 5 roklubber i Aarhus-området, - købt via midler fra Den Blå Rambla.
Båden er at finde i Aarhus Roklub, de næste par måneder, og indgår i bådparken og kan benyttes på lige vilkår med øvrige både.

Båden er lagt på bådlisten på Rokort.dk / bådordenen.

Materielforvalteren AR-Lystbådehavnen
/Niels