Senior motionsroere fra Søsporten med til JM /NM 2018

5. december 2017 10:38 , af Niels Iversen

Hermed en opfordring til senior-motionsroere ved AR-Søsporten, om at tilmelde en bruttoliste for deltagelse i JM/NM 2018,
og være med til at repræsentere roklubben ved konkurrencerne.

Åbne Jyske Mesterskaber og Nordiske Mesterskaber i ergometerroning 2018

Mesterskaberne finder sted lørdag den 6. januar 2018

Langkær Gymnasium, Kileparken 25, 8381 Tilst

Der er holdkonkurrencer (4x500m), hvor et hold består af 4 deltagere fra samme klub.
Hver roer ror 500 meter og hurtigt skift. Der beregnes handicap ud fra køn, alder og vægt.

Der er individuelle løb.
Du kan deltage i 6km løb, senior- og veteranløb (2km) samt fitness sprint (200m).

JM/MN er et arrangement med konkurrencer og socialt fællesskab. Det er alvor, og der er plads til det store grin!!

Tilmeld dig som deltager – ved tilmelding skriv, hvad du gerne vil deltage i - hold og eller individuelle konkurrencer.

Tilmeldte på brutto-deltagerlisten bliver ”sat på hold” til holdkonkurrencen, inden endelig tilmelding til stævnet.
Er der konkrete ønsker om holddannelse, så meddel dette ved tilmelding…!

Alle kan være med, og træning inden JM/NM gavner sagen!!!
Deltag i struktureret ergometer træning tirsdage kl. 17:30 og eller torsdage kl. 18:00 v Søsporten

OBS:
Tilmelding fra roere ved AR Søsporten skal registreres her på Rokort.dk / Aktiviteter senest tirsdag 02.01.2018 kl. 12:00, dette af hensyn til endelig rettidig tilmelding til arrangementet.

Roklubben betaler startgebyr for AR-roere iht. fastlagte retningslinjer for dette.

Se mere på Rokort.dk/Aktiviteter - hvor du også skal tilmelde dig JM/NM deltager bruttolisten for AR Søsporten.

Yderligere informationer om JM/NM 2018 på http://www.aarhusroklub.dk/jm

Niels I.