Indmeldelse og kontingent

For indmeldelse tryk på "Standard indmeldelsesblanket".
- Brug kun alternative indmeldelsesblankettet (bankoverførsel) såfremt du IKKE har et Dankort eller MasterCard.

Standard Indmeldelsesblanket - tryk her

Alternative indmeldelsesblanketter, benyttes KUN hvis du ikke har Dankort eller MasterCard:

Indmeldelse-junior-medlem---bankoverfoersel

Indmeldelse-senior-medlem---bankoverfoersel

De første 3 ture/gange aktiviteter er GRATIS, du bliver IKKE opkrævet kontingent før 4. gang du deltager i en aktivitet.

Kontingent

Her finder du information om de mest gængse medlemskaber samt de særlige regler, der gælder for nye roere.

Hvis du vil vide mere om samtlige medlemskaber, kontingentsatser etc., kan du skrive til kontakt@aarhusroklub.dk

• Ungdomsroer: 1.200 kr. pr. år
  • Ungdomsroer med Fritidspas: Betales af Aarhus Kommune, se nedenfor. (Ingen yderligere opkrævning).
  • Seniorroer: 2.400 kr. pr. år
  • Ergometerkontingent 1.800 kr. pr. år.
  • Nedsat kontingent: 1.800 kr. pr. år (kan bl.a. søges af studerende samt hhv. enlige og samboende med hjemmeboende børn under 12 år)
  • Pensionister: 1.800 kr. pr. år
  • Passiv medlemskab: 300 kr. pr. år

BetalingsService / Dankort opkrævning

Når du melder dig ind vil du automatisk blive oprettet til betaling med dankort. Har du ikke dankort eller vil du hellere betale via BetalingsService kan du oprette dig til dette. Følg denne vejledning Sådan opretter du dig i BetalingsService - er du tilmeldt til BetalingsService bortfalder dankort opkrævningen automatisk.

Kontingent for nye roere

Nye roere i Aarhus Roklub har ret til tre prøveture, inden der betales kontingent. Du vil derfor først blive opkrævet kontingent, efter du har været aktiv i klubben tre gange.

Nye seniorroere betaler 1.800 kr. for den første sæson. Hvis man starter i vintersæsonen (1.10-28.2), får man vintersæsonen med gratis.

Nye juniorroere betaler 900 kr. for den første sæson. Hvis man starter i vintersæsonen (1.10-28.2), får man vintersæsonen med gratis.

Overflyttere fra andre roklubber (uden behov for instruktion):

• Senior - ved indmeldelse 01.10-30.6 betales 1.800 kr., som dækker kontingentet hele sæsonen (første vintersæson gratis)
  • Senior - ved indmeldelse fra 01.07-30.9 betales 900 kr., som dækker perioden frem til næste ordinære kontingentopkrævning 1. marts.
  • Junior - ved indmeldelse 01.10-30.6 betales 900 kr., som dækker perioden frem hele sæsonen (første vintersæson gratis)
  • Junior - ved indmeldelse 01.07-30.9 betales 450 kr., som dækker perioden frem til næste ordinære kontingentopkrævning 1.marts

Junior medlemmer der er under Aarhus Kommunes fritidspas ordning, får deres medlemsskab betalt via kommunen. Fritidspasnummer oplyses på indmeldelsesblanketten eller til ungdomsrochefen. Se mere om ordningen HER

Kontakt@aarhusroklub.dk for yderligere informationer.

Handelsbetingelser

2.6.2023ni