Aarhus's Stærkeste Klasse i roning, lokalstævne 15. maj 2017 aflyst

23. april 2017 07:42 , af Niels Iversen

Grundet få tilmeldinger til dette indendørs rostævne for 6. og 7. klasser i Aarhus kommune, har vi valgt at aflyse arrangementet 15. maj. 2017

Det er vurderet at indsatsen og ressourceforbruget for at afvikle et stævne og arrangement for 8 klasser er for stor.
Det er samme arbejdsindsats og det samme gear, der skal til, for at afvikle stævne for 8 klasser eller f.eks. 20 klasser.

De AR medlemmer, der havde tilmeldt sig som frivillige hjælpere ved stævnet er informeret om aflysningen via mail.
Tak til alle, der havde tilmeldt som frivillgie hjælpere.
Vi håber meget, ved at "spare" kræfterne/ressorucerne blandt medlemmerne, nu lokalstævnet ikke skal afvikles, at disse kræfter/ressourcer kan og vil blive brugt i forbindelse med afviklingen af finalerne ved Skole OL, 13.-16. juni 2017, her i Aarhus.

Se yderligere/tilmeld på Rokort.dk/aktiviteter/Skole OL finalen, 13. - 16.6.17 Aarhus

Der følger snarest yderligere information om Skole OL 2017, her på siden.

Tilbud til tilmeldte klasser:
De klasser der havde tilmeldt arrangementet 15. maj er informeret om aflysningen, men samtidig tilbudt, at vi fra Aarhus Roklub gerne afvikler nogle individuelle konkurrencer, enten ude på den enkelte skole, eller i roklubben.
Yderligere er een skole med 3 klasser tilbudt et "forløb" med instruktion og vejledning inden evt. deltagelse i en konkurrence,

Vi afventer, og håber at alle 8 tilmeldte klasser tager imod tilbud om afvikling af konkurrencen individuelt, således klasserne sikres mulighed for kvalificering til finalen ved Skole OL, juni måned 2017.

23.4.17-ni