Ny 2-årers inrigger til Aarhus Roklub

3. april 2017 10:05 , af Niels Iversen

I forbindelse med Aarhus Roklubs standerhejsningen, lørdag 25. april 2017,  blev roklubbens helt nye 2-årers inrigger døbt.

Dåbshandlingen stod Holger Frederiksen for.
Holger Frederiksen har ydet et økonomisk tilskud til anskaffelsen af båden, og båden fik navnet ”Holfred”.

Holger Frederiksen var som ungdomsroer medlem af Aarhus Roklub, hvor han blev instrueret af Werner Ravn,
- en tid, nogle gode år og gode opleveler i roklubben, som helt klart har sat sig godt og positivt i Holger Frederiksens hukommelse.

Båden ”Holfred”, er en 7 bords glasfiber 2-årers inrigger, til brug ved alm. træning og på tur.
Båden er bygget på Vejle Bådværft.

Aarhus Roklubs bestyrelse takker Holger Frederiksen for velvillig støtte til indkøb af den nye båd, og ønsker båden "Holfred" mange gode ture!

3.4.17-ni