Fondsmidler fra Krista og Viggo Petersens Fond til ny dobbeltfirer uden styrmand

18. november 2017 07:49 , af Niels Iversen

Aarhus Roklub har netop modtaget en flot donation på 176.000 kr. fra Krista og Viggo Petersens Fond til indkøb af en ny dobbeltfirer uden styrmand (4X-).

Bestyrelsen i Aarhus Roklub er meget glade for den flotte donation, der gør det muligt at realisere et stort ønske fra outriggerroerne på Rostadion.

Vi håber at den nye båd kan medvirke til at skabe øget ro- og træningsglæde, samt give flere roere mulighed for at ro i større både.

Hother Hennings retter en stor tak til Krista og Viggo Petersens fond, uden hvem det ikke havde været muligt at anskaffe den nye båd.

Bestyrelsen har bemyndiget Laurids Larsen og Niels Iversen til at indkøbe den nye båd.

18.11.17-ni