Skole OL - DFfR søger frivillige

26. marts 2019 18:51 , af Formand Aarhus Roklub

Vi har fået denne forespørgsel fra DFfR. Hvis man er interesseret i at deltage så tag selv fat i Ole Søgaard

Kære roere

Skole OL finalen løber af staben den 20 – 21. juni. For dem af jer, der ikke kender til skole OL, kan jeg kort fortælle at det jo er denne her landsdækkende konkurrence som aktiverer over 60 tusinde børn og unge, og hvoraf omkring 3-4000 af disse vælger at konkurrere i roning. Konkurrencen kulminerer i det store finalestævne i Ceres Park i Aarhus.
Vi mangler dog nogle frivillige hænder på de to dage, der kan hjælpe klasserne når de går inmarch, der kan være dommere og tjekke at alle klasser overholder reglerne når de konkurrere og som kan give en hånd med romaskinerne fredag eftermiddag.

Vi har brug for hænder fra omkring 9 om morgenen til midt på eftermiddagen (mere præcis klokkeslæt kan jeg tilbyde når jeg kender tidsplanen). Vi skal bruge i omegnen af tolv personer i alt, og alle fra alderen 15 år og opefter er meget velkomne.

Det er et par virkelig fede dage, og glæden som eleverne har ved rostafetten er værd at opleve. Hvis der er nogle i din klub som kunne tænke sig at være behjælpelig, så må vedkommende meget gerne kontakte mig på ole@roning.dk
Vi betaler selvfølgelig eventuelle transportsomkostninger.

Med de bedste ro-hilsner

Ole Søgaard