Absolut sidste AR svømme/veste/åreprøve inden standerhejsning.

21. marts 2018 14:07 , af Niels Iversen

Har du endnu ikke aflagt roklubbens svømme/veste/åreprøve
- og du gerne vil opretholde din roret fra sidste år, og dermed kan ro fra standerhejsning på lørdag, så har du stadig mulighed for at aflægge prøven...!

Fredag den 23. marts kl. 20:00-21:30 ved Frederiksbjerg Idrætscenter (Aarhus Svømmestadion).
Doris og Anette fra roklubben tager imod ved bassinkanten, og står for kontrol af svømme/veste/åreprøven!

Nye medlemmer fra denne sæson får roretten i et begrænset rofarvand, - på baggrund af en "erklæring" ved indmeldelse, hvor medlemmet tilgendegiver at kunne svømme osv.
Vi anbefaler at nye medlemmer i roklubben får aflagt svømme/veste/åreprøven hurtigst muligt - for derved IKKE at blive begrænset i roaktiviteten i den første sæson,
- så er du nyt medlem i AR, - så benyt dig af muligheden for aflæggelse af prøven, nu på fredag i "Aarhus Svømmestadion"...

21.03.18-ni