Danish Open Coastal Rowing / DM Coastal Rowing, Ishøj/Greve 2019

5. juli 2019 15:42 , af Niels Iversen

Regatta Dato: Lørdag den 7.9.2019

Tilmelding senest torsdag den 22.8.19 kl. 18:00 på Rokort.dk / Aktiviteter
Ved tilmelding: - Noter venligst løbskategori/løbsnummer og navne på holdets deltagere.

Jeg sikrer samlet AR-tilmelding og betaling af startgebyr.

AR-klubkaproere indgår, hvis lyst og interesse for det, i et ”samlet” hold, dette hvad angår bådtransport, persontransport, forplejning, praktiske opgaver osv…

Der satses på fælles båd- og persontransport fra Aarhus fredag den 6.9. og retur til Aarhus igen søndag den 8.9.19 morgen.
Vi satser på indkvartering i hytter ved Tangloppen Camping (nabo til Ishøj Roklub) eller Ishøj Vandrehjem.
Forplejning - fælles eller individuelt, alt efter ønske!

Info fra arrangørerne / forplejning:
Morgenmad lørdag morgen den 7. september 2019 klokken 07:00 skal bestilles senest klokken 16:00 dagen før. Der vil være varieret udvalg af morgenmad, for en fair pris.
Bestilling foregår per e-mail til birgitroos84@gmail.com.

Klubben vil desuden holde en café kørende med drikkevarer og lidt mad til overkommelige priser. Der er desuden adskillige spisesteder i nærområdet, som måske kan friste.

Kommer man allerede dagen før tilbyder Ishøj Roklub til en overkommelig pris morgenmad med kaffe, te, brød, gryn og mælkeprodukter. Morgenmad skal bestilles ved særskilt henvendelse samtidig med tilmelding til regattaen.

Der vil hele dagen være mulighed for køb af kaffe, te, kage, og sandwich.

Ved tilmelding: Noter om du er med på fælles persontransport, indkvartering, forplejning, f.eks. morgenmad i Ishøj Roklub lørdag, og om du kan lægge bil til ved persontransport, eller der skal satses på offentligt transportmiddel!

Jeg koordinerer overordnet!

Klubben betaler startgebyr, øvrige udgifter betales af deltagerne!

Se løbslisten

Reglement

Regattahæftet

Mandskabsledermøde afholdes på dagen - lørdag 07.09.19 - kl. 09:00, inden 1. start kl. 10:30
På grund af stævnets særlige karakter, de særlige baneforhold osv. vil roere fra klubber, der ikke er repræsenteret ved mødet, blive nægtet start. Styrmændene i coastal 4X+ har mødepligt til mødet.

Adresse: Adgang til regattabanen - Køge Bugt Strandpark, Ishøj Strand v. Arken, Skovvej 100, 2635 Ishøj
Adresse: Ishøj Roklub, Tangloppen 1, 2635 Ishøj

Niels I