DFfR Langdistance & SPP aftenkaproning i Randers Roklub.

2. juni 2020 18:40 , af Niels Iversen

Kære rokammerater i Aarhus Roklub

Som omtalt på netværksmødet Nordjysk Ronetværk i februar 2020, er de landsdækkende langdistancekaproninger midlertidig indstillet på grund af for få deltagere.
Som erstatning herfor laves der lokale kaproninger (Langdistance & Sved På Panden kaproning).

Den første af disse kaproninger afholdes i Randers Roklub den 16. juni, og indbydelse følger hermed.
- Se indbydelsen til LD & SPP aftenkaproning i Randers (link til vedhæftede PDF-fil)

Vi håber at nogle fra Aarhus Roklub har lyst til at deltage, og vi ser frem til at møde jer til en dyst på vandet.

- Se endvidere artikel på roning.dk fra den 25. maj. https://roning.dk/nyheder/de-bedste-muligheder-for-at-ro-langdistancekaproning-nogensinde/

Er der spørgsmål vedr. evt. deltagelse fra Aarhus Roklub, så kontakt gerne Niels I / 2982 8120

Tilmelding fra Aarhus Roklub på Rokort.dk / Aktiviteter – senest 13. juni 2020 klokken 12:00

Poul Chr. Andersen