Langdistancekaproning-skole i Vejle Roklub

19. marts 2018 15:57 , af Niels Iversen

LDK skolen i Vejle Roklub, søndag den 29. april kl. 9-14.

Dansk Forening for Rosports langdistancekaproning (LDK) er kaproning på 10 eller 25 km i henholdsvis 2 og 4 åres inriggerbåde, og for alle, der gerne vil give den gas i en inrigger.
DFfRs langdistanceturnering er 5 stævner hen over sommeren, arrangeret af roklubber rundt om i landet. Deltagerne er alt fra tidligere OL deltagere til helt almindelige motionister.
Der er DM medaljer på spil i nogle af rækkerne, men først og fremmest handler det om at give den lidt ekstra gas og se, hvad det rækker til på dagen.
Stemningen til langdistancekaproningerne er fantastisk, og vi vil gerne hjælpe flere i gang med at deltage.

LDK skolen er for alle med interesse for LDK – på et fast hold eller måske på udkig efter et.

Det er gratis at deltage i LDK-skolen.
Der koordineres fælles AR tilmelding og persontransport til og fra Vejle.

Tilmelding på Rokort.dk / 29. april 2018, Langdistancekaproning-skole i Vejle Roklub
Tilmelding senest den 22.04.18 kl. 16:00

Se indbydelsen fra Vejle Roklub