Ronet Syd  -  Roteknisk kursus i Kolding Dame Roklub

26. marts 2018 09:05 , af Niels Iversen

Som tidligere inviterer vi til roteknisk kursus i inrigger, dette sker lørdag den 12. maj kl. 09:00-15:00

Kraftcentertræner Helle Krogh fra Aarhus Roklub vil igen i år, følge, rette og filme deltagerne fra motorbåd.

Kurset er for alle roere - nye og erfarne - og dette er en fantastik mulighed for både skrappe kaproere og mere urutinerede motionister til at blive kigget på og rettet til.

Program (cirka-tider):

Kl. 9.00: fælles kaffe, velkomst, holdopdeling og gennemgang af program på vandet.
Kl. 10.00: roning på vandet
Kl. 12.00: frokost
Kl. 13.00: roning på vandet
Kl. 14.00: evaluering med film + kaffe og kage
Kl. 15.00: Tak for i dag!

Deltagere ved teknisk rokursus i Kolding 2013

Pris for arrangementet inkl. forplejning: 60 kr.
Beløbet indbetales ved tilmelding på Mobilepay – 41 57 64 34.
Husk at angive navn og klub.

Deltagerne kan selv medtage både, men det er muligt at låne både i Kolding for 50 kr. pr. person.
Man kan deltage i faste hold eller som enkeltperson. Vi sørger for, at alle deltagere kommer på vandet.

Der er plads til 30 deltagere på kurset, som registreres efter først-til-mølle-princippet.

Ved tilmeldingen beder vi om følgende informationer:
Navn, klub, fødselsdato, ro-erfaring, ønsker at ro på hold (hvilket).
Husk også betaling for forplejning og bådleje via Mobilepay.

Tilmelding på mail til Birgit Bech Jensen, formand@vejleroklub.dk, senest mandag den 7. maj.

Venlig hilsen
Tina Eriksen, Kolding Dame Roklub (41 57 64 34)  & Birgit Bech Jensen, Vejle Roklub (24 95 16 60)

Er der flere Aarhus-roere der ønsker at tilmelde, koordinerer jeg gerne persontransport og evt. bådtransport, hvis der ønskes medbragt AR-inrigger til denne aktivitet.
For samlet koordinering: AR-tilmelding på Rokort.dk / 12. maj 2018

Kontakt: