Sorø Regatta 2019 (kortbane)

17. juni 2019 21:13 , af Niels Iversen

Aarhus Roklub - klubkaproere.

Regatta Dato: lørdag den 6.7. og søndag den 7.7.2019

Tilmelding senest 24.6.19 kl. 20:00 på Rokort.dk / Aktiviteter
Ved tilmelding: - Noter venligst løbskategori/løbsnummer og navne på holdets deltagere.

AR-klubkaproere, og RCA-kaproere der deltager i Sorø Regattaen, indgår i et ”samlet” hold, dette hvad angår bådtransport, persontransport, forplejning, praktiske opgaver osv…
Niels koordinerer overordnet!

Klubben betaler startgebyr, øvrige udgifter betales af deltagerne!

Se løbslisten:

Praktisk: Båd og persontransport, afgang fra Aarhus fredag den 5.7.19 – eftermiddag, retur igen søndag den 7.7. først på aftenen.
- Noter venligst ved tilmelding om du har mulighed for at lægge bil til ved persontransport.

Indkvartering: Der kan indkvarteres i medbragte telte.

Forplejning: Vi forsøger en form for fælles forplejning, og der kan købes diverse drikkevarer samt frugt, is, toast og kage i Sorø Roklub

Reglement: Reglement for Kortbane

Regattahæftet

Mandskabsledermøde:
Afholdes fredag den 5 juli kl. 19.00 i CF Gårdens mødelokale. (Deltagelse for AR og RCA koordineres af RCA træner Anders Olsen og undertegnede).

Adresse: Sorø Roklub, Frederiksvej 33, 4180 Sorø

Niels I