Underværker, en Realdania - kampagne

7. marts 2018 12:49 , af Niels Iversen

Projektet Søsporten - fælles klubhus for 3 forskellige klubber, har sendt en ansøgning til Realdania, med håbet om at komme i betragtning i forbindelse med Realdania’s kampagne ”Underværker”.

”Underværker” er en kampagne, der støtter ildsjæle i det byggede miljø i at gøre deres idéer til virkelighed.
Kampagnens sjette og sidste ansøgningsfrist var den 15. februar 2018 kl. 12.00.

På Underværker's hjemmeside - er der stadig mulighed for at kommentere Søsportens skønne projekt.

Det kan betyde meget for udfaldet af behandlingen, at der er stor og bred interesse for projektet.
Selv en kort kommentar på hjemmesiden, kan måske bevirke vi får 1 mill. kr. til projekt Søsporten,
- og det er jo også en slags penge!

Din kommentar kan være begrundelse for din støtte til projektet, eller hvordan du ser projektets muligheder,
for at skabe større fællesskab mellem klubberne i Søsporten, bedre muligheder for vandsport i Aarhus,
fælleskab med de andre klubber på havnen,
- eller hvad du nu mener..!