Ungdomsafdelingens fremtid

23. februar 2019 10:44 , af Formand Aarhus Roklub

Møde angående ungdomsafdelingen

Onsdag den 13. marts kl 19.00 i Søsporten

Da vi ikke kan se nogen mulighed for at fortsætte med en ungdomsafdeling på Rostadion, pga resurse mangel, har vi i bestyrelsen snakket om, om vi skal prøve at flytte den ned på havnen ”igen”. Ungdomsafdelingen på Rostadion er oprindeligt, for ca 45 år siden, udsprunget af ungdomsafdelingen på Havnen, som lukkede for ca 25 år siden.

I bestyrelse er vi enige i, at det som det ser ud nu, er den eneste mulige løsning for at fortsætte ungdomsafdelingen, at prøve at se om vi på havnen kan finde nogle medlemmer der er interesseret i at køre ungdomsafdelingen videre.

Status på ungdomsafdelingen på Rostadion er at den pt køres af 2 personer, Ungdomsleder Cinna og medhjælper Torben Stig. Cinna stopper til sommer når hun bliver student og derefter skal ud op opleve verden. Torben Stig er interesseret i at fortsætte men kan umuligt løfte opgaven alene. Ungdomsafdelingen træner i øjeblikket 2 gange om ugen.

For at få ungdomsafdelingen op at køre på havnen, kræver det som minimum 3 medlemmer, der kan komme hver gang til træning og nogle faste afløsere, som kan træde til når det er nødvendigt. Hvad indholdet af aktiviteten helt specifikt skal være er op til den nye ungdomsafdeling selv at planlægge.

Hvis dette kunne have din interesse så meld dig til mødet og kom og giv dit besyv med.

Vær opmærksom på at tilmeldingen til denne aktivitet foregår på hjemmesiden under aktivitetskalender og ikke på Rokort. Man skal være logget på hjemmesiden for at kunne melde sig til, det er samme login som til Rokort.

Flemming Niebuhr

Tlf 3012 9825