Tolo 2019

Langtur med Aarhus Roklub til Tolo Roklub i Grækenland uge 24, 2019.

Nu er der mulighed for at komme på langtur til Tolo og ro fra den danske roklub, som ligger her. Aarhus Roklub har reserveret 6 både (i alt 18 sæder). Vi indkvarteres på hotel Romvi med ½ pension (morgenmad og aftenmad) i enkelt – eller dobbeltværelser og hotelvært Antonis Gikas, der samarbejder med Tolo Roklub står parat med råd og dåd omkring både og turmuligheder, vejrudsigt og kontakt til nødvendige havnemyndigheder mm. Antonis arrangerer ligeledes gerne udflugter til forskellige seværdigheder og sørger også gerne for transport til og fra lufthavnen (Athen) .

Se meget mere på Tolo Roklubbens hjemmeside: https://www.toloroklub.dk/

Der vil være daglige roture på ca 35 km, der lægges til ved områdets små øer, i bugte og ved byerne, hvor der kan spises frokost på tavernaerne. Der planlægges 6 rodage og 1 landdag pr deltager, dog 2 landdage for 2 deltagere (for at regnskabet går op), her er der mulighed for udflugter, vandreture mm.

Der er afrejse fra Danmark lørdag den 9/6-19 og hjemrejse lørdag den 15/6–19 (fællesrejse) med fly fra København eller evt. Jylland.

Det er også muligt at tilrettelægge turen individuelt dvs. komme før og/eller blive længere, hvis man ønsker at opleve mere i Grækenland. Dette aftales nærmere, når tilmelding foreligger.

For en uges ophold er prisen pr roer ca:

Medlemskab Tolo Roklub samt indmeldelsesgebyr: 300kr  + 50kr

Leje af sæde for en uge 500kr/person.

Fly ca. 1400 kr. retur, hvis vi bestiller i august 2018 (og det gør vi).

30-35 euro (ca. 240 kr.) per overnatning (7) inklusiv ½ pension (morgenmad og 2 retters aftensmad), dvs. du betaler selv frokost og drikkevarer.

Bus Athen-Tolo retur ca 225 kr/person, når der bestilles via Antonis Gikas.

Der må påregnes drikkepenge til personalet.

Et overslag: 4300 kr og hertil frokostudgifter, drikkevarer, evt. udflugter og lommepenge.

Antal deltagere: Max 22 roere heraf mindst 7 L-styrmænd, og max 8 ikke-roere: Ægtefælle/kæreste.

Deadline for tilmelding  15. august kl 16 00 for at sikre billige flybilletter. I tilfælde af overtegning vil turarrangørerne sikre en passende sammensætning af nye og erfarne roere samt en aldersmæssig spredning.

Ca 1 uge efter tilmeldingsfristen vil du få at vide, om du er med på turen og herefter vil du i givet fald blive bedt om at indbetale depositum for turen på 2000kr snarest efter.

Efter d. 15 august vil der være mulighed for eftertilmelding hvis der er ledige pladser frem til 15/2-19. Eftertilmeldinger vil blive behandlet løbende. Du er ikke med på turen før din tilmelding er bekræftet af turledelsen.

Efter 15/2 vil vi åbne op for tilmelding af roere fra andre klubber, hvis der stadig er ledige pladser.

Efter indbetaling af depositum er din tilmelding bindende og pengene tilbagebetales ikke ved senere framelding, medmindre det lykkes at finde en anden turdeltager, der kan overtage pladsen.

Ved tilmelding efter 15. august står du selv for køb af flybillet.

Restbeløbet vil du blive bedt om at indbetale ca 1. marts, 2019.

Tilmelding på Rokort.dk

I er meget velkomne til at kontakte Lene Brink og Fritze for yderligere information.